22 Temmuz 2009 Çarşamba

BJK LOGOLU EŞİMİN PASTASI




34 yorum:

  1. Sevilcim eşinin doğum günü kutlu olsun canım...Pastası da çok güzel olmuş, Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. en büyük Besiktas....sevgilerimle

    zehra

    YanıtlaSil
  3. Eşinizin doğum günü kutlo olsun.Çok güzel bir pasta olmuş ellerinize saglık.

    YanıtlaSil
  4. slm canım pastaların süper çok güzel yapmışsın ellerine sağlık...sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Sevilciğim ellerine sağlık, eşinede nice seneler diliyorum...

    YanıtlaSil
  6. sevilcim ellerine sağlık canım... eşine nice sağlıklı seneler dilerim sizinle birlikte sevgi dolu seneler..

    YanıtlaSil
  7. Bayramlar, insanlar arasındaki karşılıklı sevgi ve saygının perçinlendiği günlerdir.
    Bayramlar, insanların birbirleriyle olan dargınlıklarını unuttukları, barıştıkları, kardeşçe kucaklaştıkları günlerdir.
    Bayramlar,milli ve dini duyguların, inançların, örf ve adetlerin uygulanıp sergilendiği,
    bir toplumda millet olma şuurunun şekillendiği, kuvvetlendiği günlerdir.
    Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dileğiyle, Ramazan Bayramınız kutlu olsun!

    YanıtlaSil
  8. Gecikmeli olsada eşine sağlıklı güzel yaşlar diliyorum tatlım..

    Pasta,yakın zamana kadar gördüğüm pastaların en güzeli..Ellerine sağlık dünya tatlısı..Kocaman öpüyorum yanaklarından..


    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. canım ya bu seker hamurları nasıl hzırlanıyor,bana da yardımcı olurmusun,bır de barbılı pasta yaparsan yapılısını da yazarmısın...pastalarda kurabıyelerde muhtesem oluyor senın....nasıl vakıt ayırabılıyorsun,nasıl yapıyorsun,keske ben de becerebılseydım,her sey gonlunce olsun,sevgıler

    YanıtlaSil
  10. Pasta çok şık olmuş.
    Elelrinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. çok güzel görünüyor.ellerine sağlık..hayatınızda bu pasta kadar güzel olsun

    YanıtlaSil
  12. Eşine mutlu yıllar sevgili Sevil!

    YanıtlaSil
  13. mutlu yıllara inş...sevilciğim sütl tatlı bekilyorum....

    YanıtlaSil
  14. ohhh pasta cok güzel olmus.Ellerine saglik.
    ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  15. canim bende http://tatllar.blogspot.com/ bu sekil giri yorum hic bir uyari yok zaten blogumda kötü bir sey kesinlikle yok imkansiz asla yasak ve ya yanlis bir sey yok simdi yine girdim hic bir yazida yazmadi sen ne yazip giriyorsun benimle paylasirsan sevinirim sevgiler öptüm.

    YanıtlaSil
  16. Hayırlı Ramazanlar canım, Allah mubarek gecelerimizi nurla huzurla doldursun. Bedenimize sabır, ruhumuza iman gücü versin, sevgiyle sağlıcakla kalın...

    YanıtlaSil
  17. Canim benim seninde etkinligine katildigin bir etkinlikte bulunan bir blogcu tariflerimizi kopyalayip yayinliyor nütfen bana tel numarani yazki seni arayayim .Emegimi kimsenn kopyalayip yayinlamasina izinsiz yayinlamasina izin veremem ben yapilmasi gereken ne varsa sonuna kadar yapacagim sevgi ler canim .

    YanıtlaSil
  18. Canım ziyaretin için çok teşekkürler,sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. Beşiktaşlı değilim ama böyle bir pasta için olabilirdim herhalde:))ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  20. mutlu yıllar ve ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  21. Sevilcim biz de ailecek beşiktaşlıyız.Ellerine sağlık.Pastan çok güzel olmuş .Biraz gecikmeli oldu ama ,eşininde doğum gününü kutluyoruz canım.

    YanıtlaSil
  22. Sevilcim hayırlı cumalar canım.Benim tarafımdan mimlendin.Bir uğrayıver lütfen.

    YanıtlaSil
  23. Bayildim Besiktas pastasina bir Besiktasli olarak:) Ellerinize saglik...

    YanıtlaSil
  24. merhabalar...supersin ne uzel seyler yapmiisin oyle....besiktasli pastanda ir harika gorunuyor..elerine saglik....sevgiler

    YanıtlaSil
  25. Eşinin doğum günü kutlu olsun canım. Pasta çok güzel diğerlerine de bakacağım daha dur, ellerine sağlık canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  26. diyetteyim ve takip listeme aldım szi

    günah ama bana:))))

    YanıtlaSil
  27. arkadaşım öncelikle pasta bloğun hayırlı olsun sonra eşinin doğum günü kutlu olsun sonrada sayfamda ödülün var uğrayıp alırmısınn esenkal

    YanıtlaSil
  28. :D harıka harıka :D bayıldım bır BJK lı olark :D

    YanıtlaSil
  29. Your cake decoration looks gorgeous, you are very skillful in decorating cakes.

    YanıtlaSil